18 Mart 2015 Çarşamba



İNTİKAMIN SIRRI&ÖYKÜ ODABAŞ
‪#‎POSTİGAYAYINLARI‬
    Postiga Yayınları'ndan çıkan her kitabı merakla takip eder ve okumaya çalışırım çünkü gerçekten hepsi birbirinden güzel ve özeldir,yazarları gibi...
    İNTİKAMIN SIRRI adlı kitap ile ilgili güzel yorumlar okumuştum meraklada okudum....
Okuduğumada değdi çünkü inanılmaz beğendim.Aksiyon hız kesmiyor,kurgu mükemmel..Hele ki içinde canım Beykoz'umda geçiyorsa değmeyin keyfime..
Yazar'ın kalemi inanılmaz akıcı ve daha ilk sayfalardan sizi kitabın içine hapsediyor.Heyecandan ve gerilimden zıp zıp zıpladım,ofladım pufladım yok artık diye diye...Beni çok etkiledi kitap...
Spoiler vermeden kısaca kitabın konusuna değinmek isterim.
     Cani ruhlu,hırslı iş adamı Zafer'in öldürttüğü ailelerin çocukları olan Batı,Toprak ,Rüzgar,Demir ve Poyraz'ın büyüyerek ailelerinin intikamını almak isterler.Zafer'in kızı Duru'yu kaçırırlar, amaçları kana kan dişe diştir..Evdeki hesap çarşıya uymaz..Neden uymaz acaba diye merak edenler olursa inanılmaz gelişmelerle dolu kitabı okumaları gerekecektir...Gelişmeler ve şaşırtmaca ustaca yerleştirilmiş.Şimdiden devamını merak ediyorum.
     Sevgili Yazar'ım Öykü Hanım'a kocaman sevgi dolu yüreği için,bu güzel kitap için bir kez daha teşekkür ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder