18 Mart 2015 Çarşamba

Gülüm...
Yayınlanacağını duyduğum ilk andan beri okumak için sabırsızlandığım bu harika romanı,dün okumaya başladım..Keşke bitmese dediklerimden oldu..Şüphesiz büyük ve usta bir kalem DEMET ALTINYELEKLİOĞLU. Türk Edebiyatı için varlığı büyük bir şanstır.Tarih öğretmeni olmam nedeni ile dönem romanlarına ilgim yoğundur. Zihnimi doyuran güzel kitaplar için kendisine teşekkür eder,nice kitaplarda okur olarak yolunu gözlediğimi belirtmek isterim..
Çanakkale tartışmasız büyük bir ...tarihi barındıran,sayısız yaşanmışlıklara ev sahipliği yapan bir muharebe idi..Çok okuduk çok türkü dinledik.
Teğmen Suat ve Anzak Hemşire Helen'in aşkı ise beni gerçekten yürekten ağlattı..Evet kurgu bir roman ama yaşanmışlıklarada ışık tutan bir kurgu..
Okudum okudum türkü dinledim...
Sağ olun var olun..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder